t Kassie

Hieronder een korte uitleg en de voorwaarden waar je mee te maken hebt/krijgt als je een bestelling doet in ‘t Kassie.

Alle vermeldde prijzen zijn EXCLUSIEF verzendkosten (conform de tarieven van TPG Post). Ik probeer de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Soms betekend dat dan in dat je 2 enveloppen krijgt toegezonden omdat dit goedkoper is dan pakketpost.

Heb je iets besteld waarvan je na ontvangst vind dat het toch niet je smaak is of het past je toch niet, dan kan de bestelling terug gestuurd worden binnen 5 dagen, mits (!) er tijdens je bestelling met mij overlegd is. De verzendkosten zijn dan wel voor je eigen rekening. Overigens kun je voordat je je bestelling doet alle maten in cm (etc.) navragen bij mij dmv een e-mailtje, het e-mail adres vind je onder het kopje ‘mail ons’.

Wanneer ik een bestelformulier of een e-mailtje met een bestelling van je ontvangen heb, ontvang je van mij altijd een definitieve bevestiging per e-mail, dit gebeurd op Maandag, Woensdag en Zaterdag. Hierin vermeld ik het totaalbedrag van je bestelling inclusief verzendkosten en de bankgegevens.

Zodra je betaling op het doorgegeven rekeningnummer ontvangen is wordt je pakje of enveloppe(n) meteen gepost, dat gebeurd dus op dezelfde dag dat je betaling aangekomen is, zodat je je bestelling ook zsm in huis hebt.

Je bestelling wordt maximaal 7 dagen voor je gereserveerd. Is je betaling na deze 7 dagen niet binnen, dan ontvang je van mij een herinnerings e-mail. Reageer je hier niet op, dan gaan de spulletjes weer terug in de verkoop. Al zou het fijn zijn om een berichtje te krijgen zodra je van gedachten veranderd mocht zijn, zodat ik dat kan weer terug kan draaien op de site zelf en andere mensen de kans krijgen de artikelen te bestellen.

Ik ben niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van de goederen tijdens verzending via TPG-Post. Je kunt dit risico verzekeren tegen meerprijs. Wil je hier gebruik van maken, vermeld dat dan even bij je bestelling.

Zodra je een bestelling ontvangen hebt, hoor ik graag van je of je er blij of tevreden mee bent, maar ook als je dat niet bent, bijv. als je een beschadiging oid hebt ontdekt, die ik over het hoofd zag. Zodat er een oplossing voor gevonden kan worden. Een positief berichtje in m’n gastenboek vind ik erg leuk, dat is ook voor andere kopers of eventuele aanstaande kopers leuk om te lezen. Maar een ‘simpel’ e-mailtje mag ook ;o)

Mocht je een bestelling gedaan hebben en naderhand toch ‘spijt’ krijgen van je bestelling, laat het me dan ajb zo spoedig mogelijk weten, zodat ik de door jou bestelde artikelen weer op beschikbaar kan zetten voor andere mensen. Als je denkt, ‘laat maar’ en je geeft dit niet even door, betekend dat dat de artikelen nodeloos op gereserveerd blijven staan zodat niemand anders ze kan bestellen. Zoiets is heel vervelend voor mij en voor eventuele andere kopers die misschien dezelfde artikelen graag hadden gewild (of nog gaan willen), dus was je te snel of om wat voor reden je ook annuleren wil, laat me het ajb zsm even weten. Bij voorbaat dank!


Wil je altijd als eerste op de hoogte gebracht worden van updates en nieuwe producten?